The Brady Bunch Drinking Game

Jag satte mig vid tvn klockan 8 idag, satte på min kanal jag alltid lutar mig mot ifall ingen annan kanal har något att erbjuda. CANAL frikkin COMEDY. I had a great laugh this nite i tell you all. Idag on tellie, THE BRADY BUNCH. En story om en helt vanlig familj utan några som helst issues. Efter denna underbara film, googlade jag lite och var allmänt high on familyspirit och allt slutade med att jag hittade the brady bunch family drinking game! Frikkin Awesome.

Sätt på filmen, ha ditt booze nära, och om man föredrar, sina vänner med! Let the fun begin.

Drink Every Time . . .

1. Jan's inner voices are heard

2. An original Brady makes a cameo

3. Mr. Brady gives his family advice

4. Cindy being a tattletale is referenced

5. Anyone says "oh, Alice"

6. The $20,000 is referenced

7. Dittmeyer is mean to the Brady family

AND IF YOU REALLY WANT TO GET WASTED . . .
Anytime the Bradys show their naivete toward the real world.


And here they are, they are so fabulous.



Hej och hå

Kommentarer
Postat av: Lottenus

Fan så kul, det ska jag prova minsann!

2009-05-06 @ 19:51:28
Postat av: Lottenus

Fan så kul, det ska jag prova minsann!

(jag förstår inte, skickar jag två olika nu? Vad spännande i så fall..)

2009-05-06 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0