Som Lennon sa: Life happens when you're busy doing something else.

Livet beror på tajming (ja, idag är jag svensk av mig). Tajming, tajming, tajming! Inte vilja, inte öde, inte något annat än tajming. Man brukar kalla det dålig tajming om saker går fel.
Jag anser att det är dålig tajming att jag går i skolan just nu, för jag presterar inte mitt bästa, jag vet att jag kan bättre, men min tajming är bad som bara den nu, att jag är 17 år och måste gå. Kunde jag inte blivit född 1995 istället och blivit bättre tajmad?
 Jag kanske hade träffat the man of my dreams om jag hade åkt på roskildefestivalen förra året, men dålig tajming att jag var för ung (enlig den visa moder Katarina, inte det dumma barnet som inte vet sitt bästa Natalie). Snart kanske jag är på rätt ställe vid rätt tid punkt och hittar my man, de där skorna jag så länge letat efter på rea som annars kostar pung, träffar den kändis jag alltid velat träffa eller står under taket när det plötsligt börjar att regna.
TAJMING MINA VÄNNER, TAJMING!

Hej och Hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0