My body is a cage

Jag skrev en ny låt, för 5 minuter sedan. Är förvånad över hur orginell och bra den låter. Jag skriver dock bara bra  låtar, men denna var riktigt go alltså. Den kommer komma långt, liksom jag. Way to big ego, but you have to have an ego to succed in this egofashion-world.

Gick hem through the avenu in gbg idag. Massa nakna män i fights över allt, jag blev lite skräckslagen, jag gillar inte sånt onödigt våld. ONÖDIGT är vad det är, hör ni det grabbar och överhormonade (?) kvinnor? Alltså, kvinnor överlag kör brutala wordfights, kanske en bitchslap här och där, men inga knutna nävar, nejnej, BIG NO NO. Det jag ville komma till var i alla fall att man skall inte slåss, för det är inte trevligt för någon, inte aktörerna och inte de som observerar händelsen.



Hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0