Jag dricker Göta Kanal för det är det jag gör bäst.

Jag gillar billiga ting. Denna veckan har Natalie inhandlat:

  • En Birkin lookalike bag i vinrött, för 100 pix
  • En oversize sailorkavaj med guldig dubbelknäppning för 30 kronor
  • En kortare sailorkavaj i tunt tyg som bara älskar mig, för 40 kronor
  • En fet guldkedja med style för 20 pix
  • Ett par höga sammetsskor från Ellos för 100 lappen
  • En stor trenchcoat liknande jacka för 40 krona

Jag älskar det billiga.

Man vill ju inte sitta som den dumma kusinen från landet i erat sällskap! Han med en bad hillbilly-look, hillbilly-voice and what ever you want him to eat and drink and think?
Correct me if i am wrong, eller inte, för jag kan tycka att den dära Hillbilly boyen kan vara lite attractive ibland.

Hej och hå nu skall vi knarka lite piller och sedan åka in och köpa kustfägring till min tesamling och även lite skivor kanske.


Kommentarer
Postat av: julia

vilka fynd du har gjort!

2009-01-30 @ 13:51:01
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0