Från Storan till Guldfisksängar

Skulle ju faktiskt vilja dra mig in på Storan på fredag. Se The Sacred Sailors eller typ kanske. Ja, kanske det. Dem är ju ändå lite småsvängiga. Nu sitter jag på mitt sportiga lakan. Ferrari, porsche (glöm inte att uttala e rätt) nästan porschö (om du vill vara cool tjej som jag). Jag känner mig iaf nice, filosofisk och jävligt tillfredsställd. Tack vare metrobloggen "Ha sex". Ohyeah, she is frikkin naughty!



För er som inte förstår sig på ironi, så var detta det. See man lär sig något nytt everyday, everyday.

En annan parantes idag (), är att jag har fått tillbaka min livsglädje, jag känner mig som en fiskare i Norge då laxen som man sökt efter så många dagar bara flödar in i nätet, det gröna näten. Alltså livsglädje är det vi alla söker, även om det handlar om fisksök, pojksök, vänsök, inget sök alls, utan billigt te, eller den livsglädje man finner då 500 kronor ligger på marken framför dig när du är lite nere, downer.
Jag älskar att babbla, det bästa jag vet. Jag skiter i om vi inte hänger med, det gör man inte i livet ändå. Jag lever i varje mening även om de inte hänger ihop. Livet hänger fan inte ihop, det är helt crazy. Ena dagen sover du i en BAJAMAJA halvt stoned i ett stormigt Arvika, andra dagen ligger du i en 160 vattensäng med guldfiskar i på The Plaza. Vad hände med världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0